ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

 

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 

1. Πως δημιουργώ λογαριασμό?

Η δημιουργία λογαριασμού γίνεται ως εξής:


α) Επιλέγετε το πεδίο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

β) Στη νέα σελίδα που ανοίγει συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα Εγγραφή

γ) Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας επιλέγετε το κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

δ) Αφού καταχωρήσετε τα στοιχεία σας θα λάβετε ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει με το οποίο θα πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

 

 

 

 

 

2. Πως κάνω παραγγελία? 

 

α) Επιλέξτε το προϊόν που επιθυμείτε στα διαθέσιμα χρώματα και μεγέθη

β) Επιλέγετε το πεδίο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

γ) Αν δεν επιθυμείτε να προσθέσετε κάποιο επιπλέον προϊόν στις αγορές σας επιλέγετε το πεδίο ΚΑΛΑΘΙ στην επάνω δεξιά πλευρά της σελίδας

δ) Στη συνέχεια επιλέγετε το μπλε πεδίο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ

ε) Στη νέα σελίδα που ανοίγει, συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και επιλέγετε το πεδίο ΕΠΟΜΕΝΟ

στ) Στην νέα σελίδα επιλέγετε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και επιλέγετε το πεδίο ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

ζ) Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της υποβολής θα ανοίξει μια νέα σελίδα με τα στοιχεία της παραγγελία σας, η οποία θα αποσταλεί και με νέο e-mail στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

 

 

3. Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής?

Η πληρωμή των προϊόντων σας μπορεί να γίνει με δύο τρόπους :

α) Πληρωμή κατά την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής). Χρέωση 1.50 ευρώ. 

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας. Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για  όλες τις πόλεις και χρεώνεται με 1.50 ευρώ. 

β) Χρέωση  σε  πιστωτική  ή  prepaid κάρτα  (Γίνονται αποδεκτές όλες οι χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες).

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας πραγματοποιείται από την Τράπεζα Κύπρου μέσω της πλατφόρμας SIX. Γίνονται αποδεκτές όλες οι χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες. 

 

 

4. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών?

 

Η χρέωση για τα μεταφορικά είναι 4.25 ευρώ εντός της Κύπρου. 

 

5. Που μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου?

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :

α) Μέσω τηλεφώνου στο 22 377876 (Δευτέρα έως Κυριακή 10:00-20:00).

β) Μέσω email στο orders@navygreen.cy.

 

6. Ο Φ.Π.Α συμπεριλαμβάνετε στην τιμή?

Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

 

 

 

 

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

 

 

 

1. Με ποιές μεταφορικές εταιρείες συνεργάζεστε?

Η Navy & Green συνεργάζεται με τη μεταφορική GAP AKIS EXPRESS.

 

 

 2. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου?

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της. Επίσης θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα από την GAP AKIS EXPRESS με τις λεπτομέρειες παράδοσης του δέματός σας.

 

 

3. Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω?

Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :

α) Μέσω τηλεφώνου στο 22 377876 (Δευτέρα έως Κυριακή 10:00-20:00).

β) Μέσω email στοorders@navygreen.cy.

 

4. Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατα την παράδοση της παραγγελίας?

Αν η παραγγελία σας φτάσει στον προορισμό της και απουσιάζετε, η GAP AKIS EXPRESS θα προσπαθήσει άλλη μια φορά εντός 24 ωρών να επικοινωνήσει μαζί σας για τη δρομολόγηση της παραγγελίας σας.

Σε ανεπιτυχή παράδοση η GAP AKIS EXPRESS ενημερώνει την Navy & Green και τότε σας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail για την παραγγελία σας. Αν και σε αυτή τη περίπτωση δεν πραγματοποιηθεί η παράδοση της παραγγελίας σας τότε επιστρέφεται πίσω στην εταιρεία.

 - 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

 

 

 

1. Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών?

 

 

 


Παραλαβή  & Ελαττωματικά προϊόντα

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα,την ποσότητα καθώς και με το μέγεθος των προϊόντων.

Οφείλετε να μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου (22 377876) ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (orders@navygreen.cy) για αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός της επόμενης, από την παραλαβή της παραγγελίας, εργάσιμης ημέρας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει την Navy & Green  από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται ότι αποδέχεσθε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους.


Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα αποστείλετε μέσω GAP AKIS EXPRESS εντός το αργότερο 5 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση : NAVY & GREEN @ NICOSIA MALL, ΜΑΔΡΙΤΗΣ 2, ΛΕΥΚΩΣΙΑ, 2306, τηλ. 22 377876, ΥΠΟΨΙΝ ESHOP. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρεία μας.


Η επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που έχει διαπιστωθεί ότι είναι όντως ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπό μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών. Σε περίπτωση που κατόπιν της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας και εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητά τους και από εμάς, θα επικοινωνήσουμε εντός 15 ημερών με εσάς ώστε να μας δηλώσετε ενυπόγραφα (με email ή fax) αν επιθυμείτε είτε εφόσον έχετε ήδη καταβάλει το τίμημα, την επιστροφή του τιμήματος και τον τρόπο επιστροφής του, είτε την αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια προϊόντα, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα, ή με ίσης αξίας προϊόντα.

 

Αλλαγές προϊόντων 

Για τις αποστολές  η επιστροφή γίνεται μέσω της AKIS GAP EXPRESS με χρέωση της εταιρείας μας για την πρώτη αλλαγή μεγέθους (size).

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος και να συμπεριλαμβάνετε επίσης και απόδειξη λιανικής πώλησης.

Στη συνέχεια καλείστε να υποβάλλετε μια νέα παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας (e-shop) επιλέγοντας το είδος με το οποίο θέλετε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας, σημειώνοντας στα σχόλια της παραγγελίας ότι πρόκειται για αλλαγή.

Έπειτα αφού παραλάβουμε το είδος σας θα πραγματοποιηθεί η νέα παραγγελία σας εντός των επόμενων εργάσιμων ημερών.

 

 

Επιστροφή χρημάτων 

Στην περίπτωση που απαιτείτε την επιστροφή των χρημάτων σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο orders@navygreen.cy, αναφέροντας το όνομα σας, τον κωδικό της παραγγελίας σας καθώς και το IBAN στο οποίο επιθυμείτε  να πραγματοποιηθεί η επιστροφή του επιστραφέντος ποσού.

 

 

2. Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή?

Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και στην πρώτη αλλαγή μεγέθους (size) επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

 

 

3. Μπορώ να κάνω αλλαγή προϊόντος σε κατάστημα Navy & Green?

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος σε ένα από τα παρακάτω καταστήματα της  Navy & Green. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, να φέρει τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και να επιδείξετε μαζί την απόδειξη λιανικής πώλησης.

 

 

ΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ:

  • NAVY & GREEN NICOSIA MALL, Μαδρίτης 2, Λευκωσία, 2306
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο Εγγραφείτε για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας!
Copyright © 2021 NAVY & GREEN CYPRUS LIMITED Handcrafted by Netsteps